ARCA, ha participat a la reunió de la Comisió de Centre Històric d'avui matí i veu com molt positiu el rebuig unànim de tots els membres de la Comisió al projecte que va guanyar el concurs de l'Autoritat Portuària.
ARCA ja va advertir que era un projecte molt impactant, que cercava ser molt visible, amb una coberta pretenciosa arquitectònicament i cercava competir amb sa Llotja, el Consolat i fer se molt visible, de día i de nit, amb la Catedral al fons.
ARCA creu que un bar devora la mar com el Pesquero ha de ser senzill, humil en imatge i ha de pasar desapercebut.
El projecte cercava lo contrari, ser molt visible i impactar visualment.
APB ha de canviar els seus criteris de selecció a la hora de concedir un espai públic. Ha de cercar un projecte totalment integrat a la façana marítima de Palma
ARCA
5 MAIG 2026
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada